Politica de retur

Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor

InfoTouch va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cat si condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferita de InfoTouch.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza InfoTouch Systems cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin InfoTouch Systems S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face numai prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produselor si acceptarea returului.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate InfoTouch Systems S.R.L. personal sau predate unui curier desemnat si agreat fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse sau categorii de produse pentru care nu se accepta returul:
-Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri; produsele a caror folii de protectie au fost eliminate, produsele cu ambalajele deteriorate, rupte, incomplete.

-Castile de tip „in-ear” nu se pot returna, daca pachetul a fost desigilat, din considerente igienice.

-Consumabile desigilate sau consumate;

-Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

-Produsul a fost adus in urma unei „comenzi preferentiale”. COMANDA PREFERENTIALA este definita ca fiind un produs comandat de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, in termenii agreati de parti.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail retur@bdshop.ro. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform legii 449/2003.

In cazul produselor achizitionate ( persoane fizice ) de la sediul firmei termenul de retur este de max. 48 h daca produsul nu a fost testat de catre client la sediul nostru inainte de cumparare.

Pentru achizitiile de la sediu , indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cererile de retur se trimit pe email la : retur@bdshop.ro